Werkgroep Sport

vrijdag, 29 september, 2017

We hoeven het u niet te vertellen: sporten is goed voor lichaam en geest, én het brengt mensen samen. CD&V Wijnegem hecht dan ook belang aan een gezond sportbeleid.

In het kader van de opmaak van ons programma voor de lokale verkiezingen van 2018 leggen we graag ons oor te luisteren bij inwoners, organisaties en verenigingen. In thematische werkgroepen nodigen we de volgende maanden gericht deskundigen en inwoners uit die actief betrokken zijn binnen bepaalde beleidsdomeinen.

Een thema dat we willen aansnijden is “Sporten in Wijnegem”. Hoe kunnen we sportverenigingen ondersteunen in hun werking? Zijn er op het vlak van sport nog noden die moeten worden ingevuld? Hoe kunnen we de Wijnegemnaar nog meer aanzetten tot sporten, zowel bij een vereniging als individueel? Het zijn allemaal vragen die aan bod zullen komen.

Alle geïnteresseerden zijn welkom op de ontmoeting die we hierover organiseren. Deze gaat door op zaterdag 7 oktober 2017 van 10 uur tot 12 uur in zaal De Beuk in 't Gasthuis.

Wij hopen u hier graag te ontmoeten. Indien het voor u niet mogelijk is aanwezig te zijn, maar neemt u in de toekomst wel graag deel, laat het ons dan zeker weten. Natuurlijk zijn uw ideeën ook per mail welkom, of gaan we graag op een ander moment het gesprek aan.

Meld je aan via info@wijnegem.cdenv.be.